50 Cent Speaks On ‘Power’, Wendy Williams, Megan Thee Stallion + More

47 855
2 384
 
50 Cent drops in to talk the sequel to 'Power' called 'Power Book II' and whether he's team Tommy or team Ghost. The rapper also touches on Wendy Williams, his recent drinking habits and the new special woman in his life.
Subscribe NOW to The Breakfast Club: ihe.art/xZ4vAcA
Get MORE of The Breakfast Club:
► WATCH MORE: pa-zone.info
► LISTEN LIVE: TheBreakfastClub.iheart.com/
► CATCH UP on What You Missed: ihe.art/Dx2xSGN
► FOLLOW The Breakfast Club on Instagram: instagram.com/BreakfastClubAM/
► FOLLOW The Breakfast Club Twitter: twitter.com/BreakfastClubAM
► LIKE The Breakfast Club on Facebook: facebook.com/BreakfastClubAM/

Get more Power 105:
► Listen LIVE: power1051fm.com/
► Facebook: facebook.com/Power1051NY/
► Twitter: twitter.com/power1051/
► Instagram: instagram.com/power1051/
50 Cent Speaks On ‘Power’, Wendy Williams, Megan Thee Stallion + More
pa-zone.info/view/NTVHZVBlNTBDblE.html
The Breakfast Club features celebrity interviews, Charlamagne tha God’s Donkey of the Day, Angela Yee’s Rumor Reports, DJ Envy’s mixes and so much more! Every guest visiting the world’s most dangerous morning show is grilled with their signature blend of honesty and humor. The results are the best interviews to be found on radio.
#BreakfastClub
#50Cent
ਮਨੋਰੰਜਨ
ਮਿਆਦ: 31:05

ਟਿੱਪਣੀਆਂ

Zirkhov Odhiambo
Zirkhov Odhiambo - ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
50 is a genius
PÊR KîČK
PÊR KîČK - 2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
50cent😍😍😍
Success Successful
Success Successful - 2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
50 cent is a king Happy New year 2020 yall
Hearing Visions
Hearing Visions - 3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
No... he his mamas boy now
lmao
1blackmikeTV
1blackmikeTV - 3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
I met 50 once in my life he really is a very smart business entrepreneur POWER is big. What up with the BMF show?
Sheeka Johnson
Sheeka Johnson - 5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
The womans movement isn't a response to African (pre colonial) tradition.
Sheeka Johnson
Sheeka Johnson - 5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Tommy is the only one true to his choices. We all have seen people like that survive it all. They are following their own law and NOT double minded. He will be the last man standing if Tarik ain't truer.
Janna T
Janna T - 5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
24:05 omg when he blushes
Dirk City Diggler
Dirk City Diggler - 9 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
This foo really said "desperation twerk"
Movies&&Highlights!!!
Movies&&Highlights!!! - 10 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
MJ will always be better than Chris Brown... Why ????
Because MJ was the biggest music star on the planet who had fans of all genres of music digging his music & what he was doing. Chris is not on that level of greatness.
50 says that no matter what MJ fans will look pass if he was a pedo. I’m not one of them. If it’s actually true and you can show men undeniably proof Mj was that kind of person then I wouldn’t give that a pass. No way.
HIPHOP SONGS
HIPHOP SONGS - 10 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
24:03 what kind of laugh is that
HIPHOP SONGS
HIPHOP SONGS - 10 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
I thought you was fake drink it
I was for a whiel
Aha hahahahahahahahahahahaha
23:23
Grinder Man
Grinder Man - 10 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
I was selling crack while a billie jean poster hung in my room at mum's!!!😄😅😂🤣
Valerie Boynton
Valerie Boynton - 11 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
🎛🎛🔊🎼🎹🎵🎶
🎧🔊🎼SMS
MERRY XMAS
☃️🎄🎅🤶🎁💎
HAPPY NEW
YEAR🍹🍸🥂🍾
2 O 2 O📀💿 -
REF:
SUPERSTAR
ICON
5O CENT
MY FAV JOINT
ON MASSACRE
ALBUM
* GOD GAVE ME STYLE
* POSITION OF POWER
GREAT SINGLES
WHAT MAKES
5O CENT ,
LIT , LIT !
Much Respect
Future Success
HAVE A BLESSED DAY
ONE !
polo boy
polo boy - 12 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Nobody can rap better then 2pac
Joe Momma
Joe Momma - 12 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Team Tommy bruh
Plus2 Golfer
Plus2 Golfer - 13 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Scripted interview and the interviewers don't even know it lmao... He said the same shit in ebro show and they didn't know they were getting played either lol
Ew Muva
Ew Muva - 10 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Happens alot.. seems you're the one who dont know shit
Spiritual Gangsters
Spiritual Gangsters - 14 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
We are Praying for you 50.
Emily Morales
Emily Morales - 16 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Dj Envy: “oh boy” 😂
Emily Morales
Emily Morales - 16 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
He’s such a sweetie pie 🥧, hope I meet him again 😭
boris lillo
boris lillo - 9 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Emily Morales u meet him??
traningday
traningday - 16 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
50 forever be a hustler music tv wherever the money is unbelievable.
Ms. Fox
Ms. Fox - 16 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
50 cent is a business man. 💯🔥💵
Lashanda Roker
Lashanda Roker - 16 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
I love 50 cents he's the realest.
Deion the Don
Deion the Don - 17 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
I may have to study 50 cent business mind.🤔 He kind of remind me of a few things I want to do.
AS J
AS J - 18 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
The Zab Judah commercial was better than the actual interview.
jose Gonzalez
jose Gonzalez - 19 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Charlamagne; “ does joe have your number”? 50; “Yeah 👀” 50 and Charlamagne both ; 👀👀“ ahhahaha” good one almighty
etnohc
etnohc - 20 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
50 IS IN LOVE WITH HIS NEW GIRL CUBAN. HE TURNS TO MUSH WHEN HE TALKS ABOUT HER.
SmoothVisionMedia
SmoothVisionMedia - 22 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
So Trey Songz sprayed Envy in the face
Spaceman Creations
Spaceman Creations - 23 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
🦀Cancer squad
lex luther
lex luther - 23 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
He pronounced it buff-et
BLVD BULLY
BLVD BULLY - 24 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
50 wanted to say about the amber rose and megan the stallion ordeal that if your fucking with hoes lets talk shit and have fun but if your marrying them then we cant talk shit now thats your girl but i think he was afraid to say it cuz he didnt think people wuld understand but i get it.
Adrian Reeves
Adrian Reeves - 25 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
"This is not desperation twerking, we're twerking because we're having a good time." . - 50Cent on why they bring a budget for the strippers. lol
Ms. Fox
Ms. Fox - 16 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Adrian Reeves he said they brought a lot of money. He’s generous!
DEVILxMAYxCRYx5
DEVILxMAYxCRYx5 - 27 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Damn they just had to bring up MJ .
He Died And Made Me God
He Died And Made Me God - 28 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
WATCH THIS!!!!!
Trump Gets Assassinated 🔫

https://youtu.be/Ozf-3xIzyjM
Alex T
Alex T - 28 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@15:35 "....No". Lolol classic Fofty.
ThatsStraight UpBullshit
ThatsStraight UpBullshit - 28 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
how old is 50?
TheRealFloski
TheRealFloski - 29 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
they need to give 50 time between these interviews yall can just watch the hot 97 one its 10 minutes shorter and everything they talk about here is mentioned there
S. Star
S. Star - 29 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
50 is so entertaining I’ve been watching all his interviews for 2 days straight and can’t stop
nicole goodwin
nicole goodwin - 29 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Love 50
Éf Stop Creations
Éf Stop Creations - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
https://youtu.be/SLNROTsugDY 😂😂😂😭😭😭 .
Youtube Red
Youtube Red - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
Angela Yee #the Hound. #GOT
Youtube Red
Youtube Red - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
I like it just because he speaks on the attack on tradition
Albert Modeste
Albert Modeste - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
Buck what's his 💰 u been snatching all the while.
RobB
RobB - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
I equate 50 and Starz to one of the best out there Johnny Blaze on a hit HBO series. Basically comparing silver to gold, I will leave it at that
Loso Banks
Loso Banks - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
ANGLEA YEE BE LOOKING BEAUTIFUL FOR 50 CENT ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤I BET SHE GOT A FAT PUSSY
Mashudu Tshawambe
Mashudu Tshawambe - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
23:56
Mashudu Tshawambe
Mashudu Tshawambe - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
24:08
solomon johnson
solomon johnson - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
50 still the shit
Good Soul
Good Soul - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
@ Niamh Hey this is off subject but i had to let yall know that the ALEX dude reported my a thot has nothing to do with music tweet and twitter banned me for 12 hrs. He literally called yall whores and bitches and being racist but they didn't ban him. I just wanted yall to know twitter wont let me do anything for 12 hrs or i would be going in on that clown. How you repirt me when u literally callin people whores and bitches
blaque301
blaque301 - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
@13:48 he fanned himself 🏳️‍🌈
Riley Freeman #JP
Riley Freeman #JP - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
Angela looking good for my nigga Kanan
Riley Freeman #JP
Riley Freeman #JP - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
One of the greatest of all time
Tim L
Tim L - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
He's hilarious.
Carmen Petro
Carmen Petro - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
"I was selling crack, but I had the Billie Jean poster." 😂
Johanna Kampstra
Johanna Kampstra - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
angela wanted others too hearshe wasat his party sheask 50c did you spray on me 50c did not realy respons at het asking that ashort no and 50c talks furter as iff he tought y did not notice see was ther ha ha
Marble Dream
Marble Dream - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
I thought they changed the theme because they wasnt paying 50 enough so he just took his part out
Reshod Williams
Reshod Williams - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
Angela Got Real Jazzy for fifty he's her crush crush
Reshod Williams
Reshod Williams - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
Whoever Reading Making Praying Your Biggest Habit and Your Blessings Will Come
Ruti Araya
Ruti Araya - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
Omg 50 have beautiful smile 💯💜💜💜
Kimberly Lee Mama Kim
Kimberly Lee Mama Kim - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
Love this interview
MDeezy Dinero
MDeezy Dinero - ਮਹੀਨੇ ਪਹਿਲਾਂ
Wendy Williams caught Slipping
https://youtu.be/9aD24HHRK1Y
ਅੱਗੇ